מכתבים לאגו

בתום סדנת הצמיחה, המשתתפים מתבקשים לכתוב מכתב לטיפוס שלהם, זהו שלב משמעותי בתהליך ההפרדה מהאגו ולקיחת בעלות על המנגנון האוטומטי שמנהל אותנו.

כניסה לאזור האישי

התחברות עם Google שלך לניהול מאמנים, דרירות ותכנים