לזכרה
אסנת ידגר ז״ל
19.12.1963 – 20.10.2025
מייסדת המרכז הישראלי לאניאגרם · חלוצת השיטה בארץ
אסנת הביאה את שיטת האניאגרם לישראל ב-1996, ייסדה את המרכז ב-2000, ופיתחה את שיטת ״הדיאלוג עם האגו״. במשך כמעט שלושה עשורים היא ראתה את עבודתה כשליחות — להעביר את הידע באופן שיהיה נגיש לכל אדם, ולחולל שינוי בחיי הפרט, הקהילה והמדינה.
מורשתה ממשיכה לחיות
דרך הקהילה שהקימה, דרך התלמידים שהכשירה,
ודרך כל אדם שמוצא בעצמו את הטיפוס שלו ואת הדרך שלו.
ודרך כל אדם שמוצא בעצמו את הטיפוס שלו ואת הדרך שלו.