האם חצי הכוס ריקה או מלאה?

האם חצי הכוס ריקה או מלאה?

טיפוס 1 – היא חצי ריקה, כי אני אומר שהיא חצי ריקה ואני תמיד צודק, נקודה. טיפוס 2 –אתה רוצה לשתות קצת? תן לי למזוג לך.

9 תגובות להודעת פיטורין

טיפוס 7 – "יופי, זו ההזדמנות שלי למצוא עבודה הרבה יותר מוצלחת ובינתיים אוכל סוף סוף לצאת לטיול בנפאל שכל כך רציתי…"

כניסה לאזור האישי

התחברות עם Google שלך לניהול מאמנים, דרירות ותכנים